.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ آموزش و پرورش به مطلب مندرج در شمال نيوز
شمال نيوز: خيابان فرهنگ ساري با قدمت 80 سال تاسيس مدرسه در ان از خيابان هاي ماندگار در تعليم و تربيت استان است كه هر مسئولي را متوجه اين نكته مي كند كه از اين ميراث ارزشمند به خوبي پاسداري نمايد.
پاسخ آموزش و پرورش به مطلب مندرج در شمال نيوز

شمال نيوز: در پي درج نامه اي با عنوان «مرگ يك شهر چگونه انفاق مي افتد؟» در پايگاه خبري شمال نيوز ، روابط عمومي  آموزش وپرورش ساري در اقدامی شایسته با ارسال جوابیه ای به نکاتی اشاره نموده است كه عينآ درج مي گردد.
 

باسمه تعالي
مدير محترم سايت خبري شمال نيوز

باسلام واحترام.با توجه به تيتر سوالي مندرج باعنوان«مرگ يك شهر چگونه انفاق مي افتد؟» نكات ذيل جهت اطلاع و پاسخنامه تقديم مي گردد.

دغدغه هاي نگارنده مطلب كه شهره پاسداشت فرهنگ و آداب و رسوم استان عالم پرور و علويان مازندران و به ويژه ساري است شايسته تكريم و تقدير مي باشد وليكن بايد چند نكته را در اين هدف مد نظر داشت .

خيابان فرهنگ ساري با قدمت 80 سال تاسيس مدرسه در ان از خيابان هاي ماندگار در تعليم و تربيت استان است كه هر مسئولي را متوجه اين نكته مي كند كه از اين ميراث ارزشمند به خوبي پاسداري نمايد.

همشهريان عزيز ساروي خوب مي دانند كه مركز استان به لحاظ فضاي فيزيكي و مدرسه درشرايط خوبي نيست و از هرفرصتي مناسبي براي احداث مدرسه بايد بهره گرفت تا دانش آموزان شهر در موقعيت بهتري به تحصيل بپردازند و بشود روزي كه همه در نوبت صبح بدون دغدغه سازماندهي شوند.

تمام نقاط شهر ساري داراي تراكم قابل توجهي از دانش آموز هستند ، جمعيت دانش آموزي خيابان فرهنگ نيزمستثني از اين نياز نيست ومعمولا مدارس اين منطقه جوابگوي شهروندان نيست وآموزش وپرورش شرمنده متقاضيان اين نقطه شهر است.

خوب است خوانندگان اين جوابيه بدانند يكي از گزينه هاي تصميم در مورداين قطعه ، فروش با قيمت قابل توجه آن و از محل درآمد آن ساخت چند مدرسه بود ولي دلسوزان جامعه و بسياري از فرهنگيان بقاء مدرسه براي حفظ هويت خيابان و شهر را توصيه كردند و پس از رايزني هاي بسيار موافقت احداث مدرسه اخذ و اقدام به آن شد.

چه لذت بخش است كه يكي از خيرين ارجمند استان در يكي از شهرها در مركز شهر و دور يكي از ميادين مهم ، بزرگترين مدرسه را با حمايت نخبگان و مسئولين بنا مي كند تا اعلامي باشد براي آن كه مهمترين موضوع در جامعه تعليم وتربيت است واز اين فكرهاست كه دانش آموزان آن در عرصه هاي مختلف رتبه هاي ملي و جهاني كسب مي كنند.

باتوجه به جايگاه رفيع علم وادب در اسلام فضاهايي مثل مسجد ، مدرسه و كتابخانه نگين شهربه حساب مي آيند وتابلويي از فرهنگ و اعتقادات كه بايد در مرعي و منظر آحاد جامعه باشند وساخت مدرسه از اين نگاه در خيابان فرهنگ يك افتخار است.
حضور فعال دانش آموز و معلم درهرجامعه اي نشان از زندگي و حياط فرهنگي است وتدابير لازم براي جلوگيري آسيب هاي اجتماعاتي اين گونه را اتخاذ كرد و از پاك كردن صورت مساله بايد پرهيز كرد.

بايد قدرشناس زحمات شوراي اسلامي و شهردار فرهنگ دوست و حمايت هاي مسئولين استاني باشيم كه به مدرسه يعني جايگاه تربيت فرزندان مردم اهميت مي دهند.

اميدوارم نقاط مهم شهر ساري مثل بسياري از شهرها و مثل مدارس تاريخي با مراكز فرهنگي به ويژه مدرسه هاي زيبا آراسته گردد تا فرزندان مردم اعم از شهري و روستايي به كسب علم ومعارف بپردازند.
ازحساسيت جناب آقاي اسلامي سپاسگزاريم .

روابط عمومي اداره آموزش وپرورش شهرستان ساري


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : 65980
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 شهريور 1391
ناحیه یک یا دو ؟
مجید باقری 18 شهريور 1391
نظر استاد اسلامی که خود سرسلسله حفظ جایگاه رفیع علم و ادب در استان هستند نافی این جایگاه نبود ، و در جوابیه آموزش و پرورش اشاره ای به بحث ترافیک و شلوغی در ساعات پر ترافیک ناشی از احداث مدرسه که دغدغه اصلی استاد و همانا دغدغه شهروندان بوده نشده .امید است مدیران ما که هنوز افکارشان در گذشته و تاریخ سیر می کند کمی هم به فکر مشکلات امروز شهروندان باشند .
نا شناس 18 شهريور 1391
كاري از دستم برميا بگيد انجام ميدم
نا شناس 19 شهريور 1391
با سلام دکتر اسلامی خوب فرمودند اقای امیری ایا شما در ساری ساختمان اسکان فرهنگیان دارید مهمانان شما در کدام هتل می خوابند ؟دلمان بحال فرهنگیانی که بعد از تابستان به ساری میان ودر پارکها می خوابند میسوزد///شما چرا اتاق فکر ندارید تصمیمات شما را معاونین قائمشهری واملیتان می گیرند استقلال داشته باشید
نا شناس 19 شهريور 1391
خودش کو؟
نا شناس 20 شهريور 1391
حق با استاد اسلامی هست. ترافیک امان مردم و بریده
ناشناس 21 شهريور 1391
حیات فرهنگی نه حیاط فرهنگی زشته آبروی آموزش و پرورش رفت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.